Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Plokami | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany13.12.2007 @15:19:18 ostatnio na stronie06.04.2014 @14:37:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty82 komentarze3314 posty na forum50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~namalowaana    24.08.2009 @14:09:57
dziękuję
_______
..bo żyje się tylko raz.
~Mardok737    24.08.2009 @10:47:15
to soczek bedzie :D
ostatnio edytowane: 2009-08-24 10:48:49
_______
nie bo nie
~panifajna    22.08.2009 @22:03:26
:> a kiepawe aparaty to jest to
~alex0333    22.08.2009 @20:49:42
dzięki za szczere opinie pozdrawiam
~fct    22.08.2009 @20:15:40
Świetna galeria.. Dużo zaskakujących, niekonwencjonalnych kadrów... Poobserwuję
~kinge    20.08.2009 @12:33:41
dziękuje
~mollylovesrejp    19.08.2009 @16:09:16
A jak mogły potoczyć się jego losy ? :>
~rzart    19.08.2009 @14:17:28
sie zdarza ,
ze nagle z klawiatury
rym sam wypada
bedac w zgodzie dla mej bzdury
im nie przeszkadzam
pozwalam pochadzac
tu, pozdrawiam usmiech zostawiam
_______
sztuka to nie matematyka i NIKT nie ma monopolu na prawde, jest tylko domniemanie prawdy
Techniczna ocene zdjec zostawiam inzynierom od fotografii !! mnie niech obraz uraczy
~mollylovesrejp    18.08.2009 @14:57:21
Thank You. :>

The Simpsons <3
~totoro919    18.08.2009 @14:14:04
:D
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~perfectxsanxdrag    18.08.2009 @12:37:27
Bardzo trafne spostrzezenie. Jednakze, wazne jest to, ze postacie z cyklu sa tak dobrane by ich cechy charakteru byly odpowiednie do tematu na zdjeciu. Prawda taka, ze pan od gniewu dostal strasznej glupawki podczas sesji i dlatego trudno mu bylo wczuc sie w role. Fotograf zrobil wszystko co moglby gniew oddac
~ctrl84    17.08.2009 @23:26:43
fajnie ze ktos docenil ramke, ktora moim zdaniem pasuje tam jak ulał A co do tego ostatniego to te przepalenia nazywaja sie "bliki" i tak, wiem ze sa, ale nie uwazam ich za blad. Co do swiatla i kompozycji - chyba kwestia gustu.

PS. ten post jakos mi wyszedl jakbym sie przechwalal strasznie, nie wiem, nie powinienem moze tak pisac. W kazdym badz razie dzieki za odwiedziny i te pare procent
~Plomykq    17.08.2009 @19:54:45
ok robie pierwsze kroki w photoschopie i troche moze jest to tandetne... ale pracowalam nad tym i chcialam zeby to tak wygladalo... po prostu mogles powiedziec ale nie oceniac...
_______
wstawiam ocene za prace nie za jej rozmiar...
Bo to praca liczy sie najbardziej!
~Abstrakt    17.08.2009 @13:41:08
Hej, dzięki za komenta. Tak jak właśnie pisałaś, mam zamiar w tym tygodniu trochę poćwiczyć łapania takich szczegółów, zobaczymy co z tego wyjdzie
~Liebeistverboten    07.08.2009 @14:25:24
dziękuję :- )
~paulcia92    06.08.2009 @07:35:01
no może troszke bo spał w łazience w zlewie to może tak światło padło
_______
jeśli chcesz się rewanżować to pod pracą, nie w profilu =)
~paulcia92    06.08.2009 @07:26:43
nie wiem jak, skoro bez flasha robione było
_______
jeśli chcesz się rewanżować to pod pracą, nie w profilu =)
~paulcia92    06.08.2009 @07:20:02
takie umaszczenie kot ma
_______
jeśli chcesz się rewanżować to pod pracą, nie w profilu =)
~SlaFeR    03.08.2009 @09:17:09
na dno! :D
~olajx    18.07.2009 @00:54:47
Dzieki za komentarz
~slender    17.07.2009 @13:50:01
Kolorki naturalne - taki mur znalazłem
_______
Maj galery: http://slender.digart.pl.
~gabss    15.07.2009 @23:14:29
ha ha ha ;d
_______
nie dziękuj, skomentuj
~gabss    15.07.2009 @22:58:58
ale akurat słupów nie dało się ominąć
_______
nie dziękuj, skomentuj
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt